
TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

O epizodě podcastu
Mezi e-shopy to vře. Kromě rostoucí konkurence zejména ze zahraničí rostou i ceny reklamy. Příchod nových hráčů s velkými marketingovými rozpočty totiž zdražuje reklamu například ve vyhledávání a na sociálních sítích. To následně snižuje marže e-shopů a dostává je to do svízelné situace.
Své o tom ví například e-shop Grizly.cz, kterému ceny reklamy vyrostly o bezmála 30 %. Jak to řeší a jak doporučuje ostatním e-shopům reagovat? O tom jsem si povídal se CMO firmy Petrem Miklíkem.
Nerostou ale jen ceny CPC, ale i tržby e-shopů. Vyplývá to alespoň z čerstvých dat největší e-shopové platformy v Česku Shoptet. Její produktový manažer Ondřej Chvojka s námi nasdílel konkrétní čísla o růstu tržeb i počtu samotných e-shopů, a to i napříč různými kategoriemi.
Tohle je třetí TOP Line - pořad, do kterého si zvu speciální hosty, se kterými komentujeme aktuální témata v byznysu.
Video rozhovoru najdete zde: https://mladypodnikatel.cz/topline-3-rostouci-ceny-reklamy-t50724
Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na predplatne@mladypodnikatel.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.
Mezi e-shopy to vře. Kromě rostoucí konkurence zejména ze zahraničí rostou i ceny reklamy. Příchod nových hráčů s velkými marketingovými rozpočty totiž zdražuje reklamu například ve vyhledávání a na sociálních sítích. To následně snižuje marže e-shopů a dostává je to do svízelné situace.
Své o tom ví například e-shop Grizly.cz, kterému ceny reklamy vyrostly o bezmála 30 %. Jak to řeší a jak doporučuje ostatním e-shopům reagovat? O tom jsem si povídal se CMO firmy Petrem Miklíkem.
Nerostou ale jen ceny CPC, ale i tržby e-shopů. Vyplývá to alespoň z čerstvých dat největší e-shopové platformy v Česku Shoptet. Její produktový manažer Ondřej Chvojka s námi nasdílel konkrétní čísla o růstu tržeb i počtu samotných e-shopů, a to i napříč různými kategoriemi.
Tohle je třetí TOP Line - pořad, do kterého si zvu speciální hosty, se kterými komentujeme aktuální témata v byznysu.
Video rozhovoru najdete zde: https://rostecky.cz/topline-3-rostouci-ceny-reklamy-t50724
Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na info@rostecky.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.