
Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailngové strategie a jak rozjet kariéru marketéra

Tomáš Pánek přijel natočit dnešní rozhovor až z Dubaje. Vlastně nepřijel, přiletěl, což je mu velmi blízké. Pracuje totiž jako specialista digitálního marketingu v jedné z nejpopulárnějších a nejluxusnějších aerolinek světa Emirates.
O Emirates jste v Čechách mohli naposledy slyšet například díky obřímu dvoupatrovému Airbusu A380, který létá do Prahy a který pojme až 600 lidí. Je jeho využití v Česku marketingovým trikem a pokusem dostat se do médií? I na to jsem se ptal Tomáše Pánka.
Probrali jsme i trochu přízemnější formy marketingu. Například e-mailingové strategie Emirates a způsob, jakým komunikují se svými zákazníky.
Protože se do podobné firmy nedostane jen tak někdo, povídali jsme si s Tomášem i o tom, jak se to jemu povedlo a jaké nároky jsou na něj dnes vyvíjeny.
Co se ve videu dozvíte?
- Jak se stal Tomáš marketérem Emirates a co jeho práce obnáší?
- Jak se daří Emirates v Česku?
- Proč potřebuje aerolinka investovat do marketingu a jaké jsou její cíle?
- Jaké konkrétní marketingové aktivity zde Emirates dělá?
- Jak využívá e-mailing a co svým zákazníkům posílá?
- Jak vypadají interní procesy v Emirates?
- Jak do marketingu zapadá Airbus A380 i polepené pražské metro?
- Co Tomáš doporučuje ostatním marketérům a jaké má plány do budoucna?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.