Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

Obrázek epizody Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

Poslechněte si podcast

26. 9. 2017

56 min

„Spousta lidí se dneska soustředí na to být v něčem specialista, aniž by znali kontext,“ říká zakladatel agentury Dark Side. Jak si udržovat patřičný nadhled a jak se vzdělávat v oboru marketingu? Rozhovor s Tomášem Jindříškem měl být o jeho byznysu, o marketingu agentury Dark Side a o tom, v čem spočívají její služby. Nakonec ale byl o něčem úplně jiném. Otázka, v čem je firma jiná než její konkurenti, nás dostala až k tomu, jak dnes fungují čeští marketéři, jak by se měli vzdělávat a proč to generace Millenials nemá vůbec jednoduché. Co se ve videu dozvíte? - V čem dělají marketéři v rámci svého profesního rozvoje chybu? - Na co by se měli zaměřit marketéři začátečníci? - Proč není specializace nutně tou nejlepší cestou, jakou se můžete vydat? - Jak pracovat s generací miléniálů a proč to nemají jednoduché, jak si občas myslíme? - V čem udělal v rámci svého osobního rozvoje chybu Tomáš? - Jak se přizpůsobovat novým trendům a držet krok se špičkami na trhu? rostecky.cz www.rostecky.cz Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Popis podcastu

Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.