
Tomáš Janů: Jak se dělá e-commerce v Avastu?

O Avastu jsme si zde již jednou povídali, a to s jeho spoluzakladatelem a jedním z nejbohatších Čechů Pavlem Baudišem. V dnešní rozhovoru jsme se zaměřili na e-commerce aktivity firmy, která má více než 435 milionů uživatelů po celém světě.
Hostem rozhovoru byl ředitel lokalizace a e-commerce Avastu Tomáš Janů. Povídali jsme si o tom, jaké nástroje k on-line monetizaci uživatelů Avast používá, jak vypadá jeho e-commerce tým a jak z neplatících uživatelů dělá platící.
Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Jak funguje e-commerce v Avastu?
- Jak vypadá in-house e-commerce tým Avastu?
- Jak firma pracuje s neplatícími uživateli?
- Jakými konkrétními způsoby své produkty monetizuje?
- V čem se liší její přístup k českému trhu od trhů zahraničních?
- Jak se překládají texty pro jednotlivé zahraniční verze produktů?
- Co vše Avast testuje a jak?
- Jak probíhá nákupní proces a proč firma outsourcuje objednávkový proces?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.