Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

Obrázek epizody Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

Poslechněte si podcast

5. 12. 2017

58 min

(Komerční sdělení) Ruslan Skopal je spoluzakladatelem e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna.cz. Většina jeho sortimentu je orientována na muže, ale v nabídce najdete i spodní prádlo pro dámy. Jak se v tomto segmentu podniká a jací jsou Češi zákazníci? O tom jsme i povídali v našem rozhovoru. Začali jsme tím, v čem jsme jako Češi oproti jiným národům jiní. Preferujeme jiné spodní prádlo? Vybíráme si, nebo bereme to, co nám přijde pod ruku? A nenosíme trenky až do jejich roztrhání? Povídali jsme si i o tom, jak z nového zboží udělat pecku a jak se v Trenýrkárně snaží zákazníkům nabízet novinky. Zmínili jsme i blog a retenční marketingu e-shopu. Probrat jsme museli i brand Trenýrkárny. Nesvazuje firmu v tom, co může nabízet? Neodrazuje dámy od nákupu? A proč si Ruslan na začátku podnikání vybral „jednodušší cestu“? Co se ve videu dozvíte? - Jak vznikla Trenýrkárna a jak se jí dnes daří? - Co jí pomohlo na začátku vyrůst a v čem se dnes odlišuje? - Jak vznikal její brand a co Ruslan z hlediska brandbuildingu doporučuje ostatním? - Jak se prodává spodní prádlo na internetu a jaká to má specifika? - Jak v Trenýrkárně pracují s retenčním marketingem? - Jaké jsou aktuální trendy ve spodním prádle a jak je jako Češi vnímáme? rostecky.cz www.rostecky.cz Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Popis podcastu

Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.