
Radko Sekerka (MallGroup): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své budoucnosti.
V rozhovoru jsme se dostali k problémům s dopravci a k tomu, jak k nim mají e-shopy přistupovat. Rozebrali jsme i nástroje, které mohou v rámci své komunikace a analytiky používat i menší a střední e-shopy a co Radko doporučujeme menším hráčům na českém trhu.
Co se ve videu dozvíte?
- Co nejčastěji brzdí firmy v jejich růstu?
- V čem se spálil Mall a jak se z toho poučil?
- Jak Mall zvyšuje life-time value svých zákazníků?
- Co mu pomáhá v rámci retenčního marketingu?
- Jak počítá náklady na získání nového zákazníka?
- Jak to vše ovlivňují spolupráce s vendory?
- Co Radko doporučuje malým a středním e-shopům?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.