Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Pomalejší růst, vyšší ziskovost. Jak se řídí Glami? | Ján Kešelák

Pomalejší růst, vyšší ziskovost. Jak se řídí Glami? | Ján Kešelák

Obrázek epizody Pomalejší růst, vyšší ziskovost. Jak se řídí Glami? | Ján Kešelák

Poslechněte si podcast

22. 6. 2023

15 min

O epizodě podcastu

V posledních dvou letech se Glami vydalo cestou pomalejšího růstu, ale místo toho se zaměřilo na vyšší ziskovost. CEO firmy Ján Kešelák mi vyprávěl, co všechno ve firmě dělo a jak se změnil její přístup. Módní vyhledávač Glami byl založen v roce 2013. Shromažďuje a kategorizuje módní produkty více jak 4000 e-shopů ze 14 zemí světa na jednom místě. V loňském roce dosáhl obratu 1 miliarda korun. Před necelým rokem jeho vedení převzal Ján Kešelák, který je v Glami už více jak 5 let. Co se dozvíte? - Jak být ziskový v módní e-commerce? - Proč Glami v posledních letech nerostlo tak rychle? - Proč dokázalo s klidem přejít náročné poslední roky? - Na co se zaměřilo a v čem se to vyplatilo nejvíc? - Jakými kroky dosáhlo vyšší ziskovosti? - Jak se firma řídí? - Jak se do ní komunikovala nepříjemná rozhodnutí? - A mnoho dalšího. Video rozhovoru najdete zde: https://mladypodnikatel.cz/jak-se-ridi-glami-jan-keselak-t47658 Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na predplatne@mladypodnikatel.cz. Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.
V posledních dvou letech se Glami vydalo cestou pomalejšího růstu, ale místo toho se zaměřilo na vyšší ziskovost. CEO firmy Ján Kešelák mi vyprávěl, co všechno ve firmě dělo a jak se změnil její přístup. Módní vyhledávač Glami byl založen v roce 2013. Shromažďuje a kategorizuje módní produkty více jak 4000 e-shopů ze 14 zemí světa na jednom místě. V loňském roce dosáhl obratu 1 miliarda korun. Před necelým rokem jeho vedení převzal Ján Kešelák, který je v Glami už více jak 5 let. Co se dozvíte? - Jak být ziskový v módní e-commerce? - Proč Glami v posledních letech nerostlo tak rychle? - Proč dokázalo s klidem přejít náročné poslední roky? - Na co se zaměřilo a v čem se to vyplatilo nejvíc? - Jakými kroky dosáhlo vyšší ziskovosti? - Jak se firma řídí? - Jak se do ní komunikovala nepříjemná rozhodnutí? - A mnoho dalšího. Video rozhovoru najdete zde: https://rostecky.cz/jak-se-ridi-glami-jan-keselak-t47658 Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na info@rostecky.cz. Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Popis podcastu

Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.