
Petr Šatný: Jak dělá marketing cestovní kancelář Alexandria?

Petr Šatný je marketingovým ředitelem jedné z největších cestovních kanceláří v České republice. V Alexandrii pracuje již přes 10 let a v našem rozhovoru popsal, jak společnost přemýšlí nad svým marketingem a spokojeností zákazníka.
Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání, kde najdete už přes 400 rozhovorů o podnikání a marketingu. V epizodě s Petrem Šatným se dozvíte třeba to, proč cestovka podporuje fotbalovou ligu, proč odešla z Invia.cz a jak Češi nakupují dovolené.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- V čem se od sebe cestovní kanceláře odlišují a jak těžký konkurenční boj mezi sebou vedou?
- Podle čeho se rozhodují zákazníci při výběru zájezdu a proč je i není důležitá cena?
- Jak Alexandrie se zákazníky pracuje a kolik z nich u ní nakoupí opakovaně?
- Jak buduje svou značku a proč podporuje třeba fotbalovou ligu?
- Proč odešla z portálu Invia.cz a v čem se přirovnává k Alza.cz?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.