
Petr Kmošek: Jak budovat brand zaměstnavatele a přilákat nové posily do týmu?

Komerční sdělení: V době velmi nízké nezaměstnanosti je pro firmy jednou z největšch výzev hledání nových zaměstnanců. Vypořádat se se situací na trhu práce jim může pomoci i jejich značka - značka zaměstnavatele.
Petr Kmošek je specialista na lidské zdroje a mj. svým klientům pomáhá i s budováním jejich zaměstnavatelské značky. V rozhovoru jsme rozebírali, co to Employer Branding v praxi je, jak mohou i méně atraktivní firmy přitáhnout nové zaměstnance a jak na svojí značce začít aktivně pracovat.
Co se ve videu dozvíte?
- Jak firmy reagují na nízkou nezaměstnanost?
- Co mohou i méně atraktivní firmy udělat pro svoji konkurenceschopnost na trhu práce?
- Jak se budují zaměstavatelské značky v praxi?
- Co je potřeba si v rámci Employer Brandingu vyjasnit, než začnete?
- Jaké nástroje můžete při hledání nových lidí využít?
www.kmosek.com
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.