![Obrázek epizody Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)](https://i.actve.net/youradio_news/tracks/e/8/e8cd146182a6762544b8ae4d377cb186e884ee96.png)
Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)
![Obrázek epizody Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)](https://i.actve.net/youradio_news/tracks_small/5/0/5026ad92e07c83f4d860c5e578def08d257048d8.png)
Poslechněte si podcast
2. 4. 2024
25 min
Outsourcing je v podnikání poměrně kontroverzním tématem. Někdo říká, že je to skvělá příležitost a rád ho využívá. Další tvrdí, že to nemá smysl a přináší to spoustu nevýhod.
Jak se na to dívá Juraj Harkabuzík, který buduje službu CustomerHero, na kterou firmy outsourcují zákaznickou podporu? Kdy to podle něj smysl dává a kdy je lepší si dělat věci in-house?
Tato epizoda je součástí podcastu www.mladypodnikatel.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Poslechněte si také prémiové rozhovory, ve kterých jdeme ještě více do hloubky a zveme si ty nejzajímavější hosty: https://bit.ly/MPpremium
(Sponzorováno)
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.