
Ondřej Prokop (Fresh): 10 let budování internetové agentury, vývoj vlastního CMS, soft-skills podnikatele

Přes 10 let strávil Ondřej Prokop budování své agentury Fresh, která klientům pomáhá s internetovým marketingem a webovými stránkami. Nebyly to snadné roky. Několikrát se na to Ondřej chtěl vykašlat, ale nikdy to neudělal. Co se za to desetiletí naučil a co díky němu získal?
Agenturní byznys není jednoduchý. Jak Ondřej v rozhovoru přiznává, jednou z jeho velkých nevýhod je to, že jen sotva se vám agenturu povede prodat za nějaké větší peníze. Fresh chtělo koupit několik firem, ale jejich nabídky byly příliš nízké.
S Ondřejem jsme si povídali o dalších úskalích agenturního byznysu, volbě služeb, které firma klientům nabízí, hiringu nových lidí i o tom, proč málem předběhli Slevomat a jak vydělali na tom, že se jim ho nakonec předběhnout nepovedlo.
Co se ve videu dozvíte?
- Proč je agenturní byznys tak náročný a jaká skrývá největší úskalí?
- Proč chtěl Ondřej z firmy několikrát utéct, ale nakonec to neudělal?
- Co se za těch 10 let naučil a jak mu pomáhá mentoring?
- Proč přestali vyvíjet vlastní CMS a jak vydělali na slevomatech?
- Jak agentura Fresh získává nové klienty a co jí funguje v marketingu?
- Jak přemýšlí nad svými službami a jak je prodává klientům?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.