
Ondřej Krišica (Seznam.cz): Vliv GDPR na reklamy, nejefektivnější plochy na webu, rozvoj služeb

Máte vlastní web a vyděláváte na něm prostřednictvím reklamy? S Ondřejem Krišicou ze Seznam.cz jsme si povídali třeba o tom, na jaké pozice plochy umístit, aby vydělávaly co nejvíce peněz, a jakou by měly mít grafickou podobu.
Probrali jsme toho ale více. Ondřej je ředitelem divize Reklamy Seznam.cz a mluvil třeba o tom, jak české firmy přistupují k videoreklamě a jak se Seznamu daří prodávat reklama do televize.
Zmínili jsme také vliv GDPR na reklamy Seznamu a celkově zásahy státu do reklamního prostředí.
Nevynechali jsme ani nejnovější změny ve službnách Seznamu a fungování feedu článků z českého internetu na homepage firmy.
Co se ve videu dozvíte?
- Jak se Seznam připravoval na GDPR a co se po jeho nástupu změnilo?
- Jaké novinky přináší Seznam do svých služeb a jak přemýšlí nad jejich vývojem?
- Které reklamní plochy přináší nejlepší plochy a jakou by měly mít grafickou podobu?
- Co české firmy podceňují ve videoreklamě a co v ní funguje nejlépe?
- Jak dělat reklamu efektivně na mobilních zařízeních?
- Jak funguje feed článků z českého internetu na homepage Seznamu a jak se do něj dostat?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.