
Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu

Pro řadu podnikatelů je těžké přiznat, že nejsou jedničkou na trhu. CZC.cz to má jinak. Dlouhodobě o sobě neváhá prohlašovat, že je dvojkou na on-line trhu s elektronikou, a toto téma učinil i hlavním sdělením nové reklamní kampaně.
Tu jeden z největších českých e-shopů spustil teprve den před natáčením našeho rozhovoru, které proběhlo 16. srpna. Srovnává v ní jablka s hruškami a konstatuje, že ačkoliv jsou jablka prodávanější, hrušky jsou v mnohém lepší. Přímo se tak vymezuje vůči jedničce na trhu, kterou je Alza.cz.
O nové kampani jsme si povídal s ředitelem marketingu CZC.cz Milanem Dudou, který předtím vedl marketing např. v Lekárna.cz nebo v Allegro Group CZ SK.
Jak nová marketingová kampaň vypadá, se můžete podívat i na tomto videu. CZC.cz společně s ním zveřejnilo i speciální podstránku, kterou najdete zde. Součástí kampaně je i tzv. Fond spokojených dvojek, ve kterém firma odměňuje ty, co jsou dvojkou ve svém oboru.
Co se ve videu dozvíte?
- Proč je dobré být dvojkou na trhu?
- Co firmě přinese, když svoji pozici na trhu přizná?
- Proč CZC.cz podporuje další dvojky na trhu?
- Jak vznikala nová reklamní kampaň?
- Kdo ji pro CZC.cz vytváří a jak?
- Jak celkově CZC.cz přistupuje k marketingu?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.