
Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

Přestaňme se dělit. To je základní poselství reklamy na Popradskou Kávu, která v posledních týdnech obíhá sociální sítě a podle jejího spoluautora Michala Pastiera ze ZARAGUZA dosahuje lepších výsledků než legendární „Kofola-Fofola“.
O samotné Popradské Kávě toho v ní ale příliš nepadne. Stejně, jako v ní nepadne nic o tom, proč by si ji měl někdo koupit a v čem je jiná než ostatní. Nenajdete v ní také žádnou celebritu. Proč je podle Michala tak úspěšná a s jakými zásadami se dnes tvoří úspěšné reklamy?
Na příkladu této jedné konkrétní reklamy jsme rozebrali, jak probíhala její tvorba, jak se na začátku definovaly její cíle a co všechno obsahuje, ačkoliv to laický divák nevidí.
Pokud jste reklamu neviděli, můžete to napravit zde: https://rostecky.cz/michal-pastier-zaraguza-jak-se-vytvarela-popularni-reklama-pro-popradskou-kavu-t34870
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.