
Michal Kotek (Fragile): Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat

Sponzorováno: Když mě poprvé seznámili s Michalem Kotkem, představili mi ho jako influencera. Nemá sice na sociálních sítích stovky tisíc fanoušků, ale i tak oslovuje velké publikum. S influencery navíc každý den spolupracuje v reklamní agentuře Fragile.
Povídali jsme si tedy o tom, jak se dělá influencer marketing, kdo je to influencer a jak se jím může stát každý. Probrali jsme ale i to, jak s influencery vůbec spolupracovat a jak je zapojit do vaší marketingové strategie.
Michal se v marketingu pohybuje již několik let. Dnes má v agentuře Fragile spravuje profily klientů na sociálních sítích, komunikuje s jejich fanoušky a vytváří pro ně nový obsah.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Jak funguje influencer marketing?
- Jak se může člověk stát influencerem?
- Kdo to vlastně influencer je?
- Jak úspěšní influenceři přemýšlí a jak rozvíjí svoje podnikání?
- Jak s nimi mohou spolupracovat firmy a jakých chyb se při tom často dopouští?
- Proč se Michal nestal ještě vlivnějším influencerem a jaké má plány do budoucna?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.