![Obrázek epizody Marketing postavený na věrných zákaznících. Jak ho dělá Econea? | Hana Hutlová](https://i.actve.net/youradio_news/tracks/7/8/783220f1b755b679fc5620d771aaca0c67bdd5b3.png)
Marketing postavený na věrných zákaznících. Jak ho dělá Econea? | Hana Hutlová
![Obrázek epizody Marketing postavený na věrných zákaznících. Jak ho dělá Econea? | Hana Hutlová](https://i.actve.net/youradio_news/tracks_small/a/a/aa056e56d4d039aa2fad41f8ab5fa73871bb8ec7.png)
Poslechněte si podcast
3. 4. 2024
21 min
V rámci mého podcastu se vám snažím nabízet něco, co jinde běžné není. V rozhovorech se často vracíme k firmám, o kterých jsme už dříve mluvili, a mapujeme tak jejich vývoj.
Před rokem jsem například natáčel s Martinem Matesem, zakladatelem e-shopu s ekologickými produkty Econea, o tom, jak se mu v průběhu krize v podstatě rozpadl management. Je to jeden z velmi užitečných a unikátních rozhovorů, který je vlastně o tom, jak i zakladatel firmy může žít v určité iluzi o tom, jak jeho firma funguje, a zjistit to, až když přijdou horší.
Mým dnešním hostem je marketingová ředitelka Econey Hana Hutlová, která do firma naskočila před 2 lety v momentě, kdy proběhla personální čistka a management se začal stavět znovu.
Povídali jsme si o tom, jak Econea vytváří trendy a poptávku, jak buduje věrnost svých zákazníků a v čem se její marketing liší třeba od marketingu Vivantisu, ve kterém Hanka působila 13 let.
Video rozhovoru najdete zde:
Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na predplatne@mladypodnikatel.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.