Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Marketing postavený na věrných zákaznících. Jak ho dělá Econea? | Hana Hutlová

MladýPodnikatel.cz

MladýPodnikatel.cz

Byznys

Marketing postavený na věrných zákaznících. Jak ho dělá Econea? | Hana Hutlová

Obrázek epizody Marketing postavený na věrných zákaznících. Jak ho dělá Econea? | Hana Hutlová

Poslechněte si podcast

3. 4. 2024

21 min

V rámci mého podcastu se vám snažím nabízet něco, co jinde běžné není. V rozhovorech se často vracíme k firmám, o kterých jsme už dříve mluvili, a mapujeme tak jejich vývoj. Před rokem jsem například natáčel s Martinem Matesem, zakladatelem e-shopu s ekologickými produkty Econea, o tom, jak se mu v průběhu krize v podstatě rozpadl management. Je to jeden z velmi užitečných a unikátních rozhovorů, který je vlastně o tom, jak i zakladatel firmy může žít v určité iluzi o tom, jak jeho firma funguje, a zjistit to, až když přijdou horší. Mým dnešním hostem je marketingová ředitelka Econey Hana Hutlová, která do firma naskočila před 2 lety v momentě, kdy proběhla personální čistka a management se začal stavět znovu. Povídali jsme si o tom, jak Econea vytváří trendy a poptávku, jak buduje věrnost svých zákazníků a v čem se její marketing liší třeba od marketingu Vivantisu, ve kterém Hanka působila 13 let. Video rozhovoru najdete zde: Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na predplatne@mladypodnikatel.cz. Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.