
Marek Prokop: Jak se vyvíjí SEO a jak ho dělat v roce 2018?

Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa.
Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na SEO na českém trhu. Nezaměřuje se ale jenom na něj - věnuje se komplexním strategiím digitálního marketingu a webdesignu. Náš rozhovor jsme začali právě debatou, proč se nezaměřuje jenom na SEO a zda se označení „SEO specialista“ raději vyhýbá.
Poté jsme se pustili do debaty o tom, jak se vyhledávače historicky vyvíjí a jak na to reagují internetoví marketéři. Kdy se vlastně vyplatí do SEO investovat a není dnes SEO spíše vymožeností pro ty největší hráče na trhu? To a mnohem více si můžete poslechnout v dnešním videu.
Co se ve videu dozvíte?
- Je SEO mrtvé? A kolikrát za celou svoji kariéru dostal Marek Prokop tuto otázku?
- Nezabíjí SEO strategie Googlu, který stále zvyšuje počet reklam ve výsledcích vyhledávání?
- Co po nás dnes vyhledávače chtějí a jak jim můžeme vyjít vstříc?
- Komu se do SEO vyplatí investovat a kdy je rozumné si pořídit analýzu klíčových slov?
- Jak nad SEO správně přemýšlet v roce 2018 a na koho se obrátit, když si nevíte rady?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.