
Malé e-shopy rostou pomaleji. Jak plánovat jejich budoucnost? | Ondřej Hnát (Heureka)

Ondřej Hnát, komerční ředitel Heureky, popisuje aktuální stav české e-commerce jako návrat k normálnímu růstu po postcovidovém propadu s výraznými rozdíly mezi segmenty i velikostmi hráčů. Zdůrazňuje potřebu strategického plánování založeného na jasné vizi, detailním auditu podnikání a realistickém přístupu k číslům. V budoucnosti očekává zásadní roli umělé inteligence, která změní nákupní chování i konkurenční prostředí, a proto je důležité udržet si přímý kontakt se zákazníkem a budovat vlastní značku. Heureka na tyto změny reaguje interní transformací, důrazem na měřitelné KPI a podporou lokálních e-shopů v konkurenčním boji se silnými zahraničními hráči.
Video rozhovoru najdete zde:
Toto je exkluzivní rozhovor pro moje předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů a připomínek mi neváhejte napsat na info@rostecky.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.