
Lukáš Kořínek: Příběh agentury Bubble

Když zadáte jméno Lukáše Kořínka do vyhledávačů, zjistíte o něm, že ho média označují za „mladého úspěšného podnikatele“. Bodejť by ne, když svou agenturu začal budovat už ve svých 18 letech a dnes v ní má 30 lidí, obratově se pohybuje kolem 40 milionů korun ročně a mezi klienty má třeba Pernod Ricard, Sazku, Philips, McDonald’s, Tchibo a další.
Příběh Lukáše Kořínka je velmi zajímavý v mnoha ohledech. Jako jedna z první jeho agentura nabízela mobilní marketing. Dnešní perspektivou to není nic moc zvláštního, jenomže ona ho nabízela už v roce 2007, kdy na trh byla uvedena teprve první generace iPhonů a Lukášovi bylo 18 let.
Od mobilního marketingu se postupně přesunul k social a digital marketingu. Dnes mu nejvíce vyhovuje, když Bubble označujeme za obsahovou agenturu.
Přesunula se nejen agentura, ale i on sám. Z pozice specialisty do pozice manažera, který musí řešit provozní záležitosti firmy, finance a spoustu věcí, které původně ani nezamýšlel. Jak sám v rozhovoru přiznává, nikdy netrval na tom, aby byl podnikatel.
Přesto jeho firma roste a Lukáš tak může vyprávět třeba o tom, jak se vaše práce mění v průběhu rozšiřování vašeho týmu, jak uhlídat kvalitu vašich služeb a v čem dělají chybu začínající podnikatelé.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Jaké to je, když vás média označují za úspěšného podnikatele?
- Jak zájem médií ovlivní vaše podnikání?
- Jak důležitý je brand zakladatele firmy?
- Jak vznikla agentura Bubble a proč se jmenuje zrovna takto?
- Jak Lukáš získal první klienty (spoiler: prvním klientem byla rovnou Fanta)?
- Jaký má Lukáš názor na český agenturní trh?
- Jakou má Bubble hodnotu a jak se vůbec určuje hodnota agentur?
- Co musí leader agentury ovládat?
- Jak Lukáš zvládá přerod ze specialisty na manažera?
- Jak Bubble hledá a vybírá nové zaměstnance?
- Funguje přetahování lidí z jiných firem?
- Jak to udělat, aby se vám do firmy hlásili lidé sami?
- Co stojí za úspěchem Bubble?
- V čem se od Lukáše mohou inspirovat začínající podnikatelé?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.