
Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

TV reklamu společnosti fungující primárně na internetu často podceňují. Přesto pro ně může představovat důležitý nástroj pro oslovení a komunikaci s jejich zákazníky. O tom, jak TV reklama funguje a kdy se do ní vyplatí investovat, mluvil Leoš Špachta z agentury Fragile.
Fragile se na TV reklamu specializuje stále více. Vybudovala kvalitní tým expertů a snaží se i o osvětu TV reklamy mezi firmami. V rozhovoru s Leošem jsem proto zjišťoval, jakým společnostem se investice to televize vyplatí, koho jejím prostřednictvím mohou oslovit a kolik je to vlastně bude stát.
Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Jak funguje TV reklama a kdo v ní může uspět?
- Komu se do ní vyplatí investovat a kolik ho to bude stát?
- Jaké formáty reklamy luze v televizi využít a pro jaké kampaně?
- Kdo se dnes na televizi dívá a koho v ní tak oslovíte?
- Jak nad TV reklamou přemýšlet a co v ní nepodcenit?
- Proč se vyplatí i malým značkám a proč nemusí stát miliony?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.