Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Když marketingová agentura rozjede vlastní globální projekt. Jak řeší SEO a další marketing? | Vladimír Smitka

Když marketingová agentura rozjede vlastní globální projekt. Jak řeší SEO a další marketing? | Vladimír Smitka

Obrázek epizody Když marketingová agentura rozjede vlastní globální projekt. Jak řeší SEO a další marketing? | Vladimír Smitka

Poslechněte si podcast

29. 7. 2024

1 hod

O epizodě podcastu

Spirit radar je globální projekt, na kterém si fanoušci rumu a whiskey najdou nejlepší nabídky, mohou si zapnout upozornění, až se nějaká lahev někde objeví skladem, a sledovat historii prodejů z více než 1500 obchodů a aukčních portálů (některých až od roku 2012). Každý den na něj přibude 5000 nových nabídek lahví. Za projektem stojí Češi - UX specialista Honza Kvasnička a kromě dalších i marketéři z agentury Lynt - Jakub Kašparů a Vladimír Smitka, se kterým si budu povídat, jak se u takového projektu řeší SEO, linkbuilding, tvorba obsahu a jakou roli v tom hraje umělá inteligence. Tato epizoda je součástí podcastu www.mladypodnikatel.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Poslechněte si také prémiové rozhovory, ve kterých jdeme ještě více do hloubky a zveme si ty nejzajímavější hosty: https://bit.ly/MPpremium Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.
Spirit radar je globální projekt, na kterém si fanoušci rumu a whiskey najdou nejlepší nabídky, mohou si zapnout upozornění, až se nějaká lahev někde objeví skladem, a sledovat historii prodejů z více než 1500 obchodů a aukčních portálů (některých až od roku 2012). Každý den na něj přibude 5000 nových nabídek lahví. Za projektem stojí Češi - UX specialista Honza Kvasnička a kromě dalších i marketéři z agentury Lynt - Jakub Kašparů a Vladimír Smitka, se kterým si budu povídat, jak se u takového projektu řeší SEO, linkbuilding, tvorba obsahu a jakou roli v tom hraje umělá inteligence. Tato epizoda je součástí podcastu rostecky.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Poslechněte si také prémiové rozhovory, ve kterých jdeme ještě více do hloubky a zveme si ty nejzajímavější hosty: https://bit.ly/MPpremium Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Popis podcastu

Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.