
Kam umístit billboard? Tipy pro venkovní reklamu

Sponzorováno: Přinášíme další rozhovor s Martinem Chytrým z portálu mojeBillboardy.cz. Tentokrát si povídáme o tom, kam umístit svou venkovní reklamu tak, aby byla co nejefektivnější a pomohla nám naplnit naše cíle.
Jak vybrat billboard, který uvidí co nejvíce lidí:
Martin Chytrý doporučuje:
- Frekventovanost provozu – počet aut, která projíždí okolo
- Dobrá viditelnost (na 100 metrů a více)
- Ve městě lokality, kde se pohybuje hodně lidí: nádraží, úřad, stadion, univerzita, atd.
- Umístění kolmo k silnici – lépe viditelné než podélně situované plochy
- Samostatná plocha = vedle ní nestojí žádná jiná
- Plocha má být umístěna napravo od silnice, co nejblíže k ní
- Výhled na plochu nezakryt keři, nerušen jinou reklamou v blízkosti
Abychom si mohli vybírat z co nejširší nabídky volných ploch, je dobré billboardy rezervovat ideálně 3 měsíce před začátkem kampaně. Každá billboardová agentura provozuje jiné plochy. Proto je dobré poptat více agentur současně – tak si budete moci vybrat z více možností. Nejlepší je poptat na mojeBillboardy.cz, kerý sdružuje nabídku desítek billboardových agentur. Umožňuje snadný výběr z tisíců reklamních ploch přehledně na jednom místě, a rychlé srovnání cen napříč celým trhem.
Příklady cílení s pomocí billboardů:
- Obchodní centrum – jeho návštěvníci, nakupující
- Průmyslová zóna – nábor zaměstnanců
- Škola – studenti
- Lékárna – léky / potravinové doplňky
- Soukromá inzerce: cílení na konkrétního člověka – např. dát přání k narozeninám na místě, kudy oslavenec jezdí do práce
- Další příklady cílení naleznete v článku Víte, jak si vybrat ten pravý billboard? na www.mojebillboardy.cz.
Pro efektivitu větší kampaně je důležité rovnoměrné pokrytí cílového města / území: zajistit, aby někde nebylo ploch na jednom místě mnoho a jinde žádné.
Více o informací o správném umístění reklamních ploch, a tipů jak je zamířit na vaši cílovou skupinu, najdete v Průvodci venkovní reklamy na www.mojebillboardy.cz.
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.