
Jitka Němečková (Plzeňský Prazdroj): Práce tiskové mluvčí, psaní tiskových zpráv, spolupráce s médii

Jitka Němečková není ledajakou tiskovou mluvčí. Povedlo se jí zvítězit v soutěži Mluvčí roku 2018 a porazit tak spoustu kolegů a kolegyň ze svého oboru. Jak sama v rozhovoru přiznává, výhra jí udělala radost. Její práce ale rozhodně není jednoduchá.
Běžný laik se s tiskovými mluvčími setká především prostřednictvím politiky. Jenomže vlastního mluvčího má skoro každá výraznější firma, která často komunikuje s médii a je dotazována na řadu různých otázek.
S Jitkou jsme si v rozhovoru povídali o tom, jak práce tiskové mluvčí vypadá, jak se sama připravuje na výstupy v médiích a jak efektivně s novináři spolupracovat. Probrali jsme i to, jak psát dobré tiskové zprávy a v čem se inspirovat od mluvčího prezidenta Jiřího Ovčáčka.
Náš rozhovor si můžete přehrát i v podcastu o marketingu. Nově jej najdete nejen na iTunes a Google Podcasts, ale i na Spotify.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Jak vypadá práce tiskové mluvčí?
- Jak konkrétně pracuje Jitka Němečková?
- Jak efektivně komunikovat s médii?
- Jak se připravit na výstupy v médiích?
- Jak psát kvalitní tiskové zprávy a zaujmout novináře?
- V čem dělá řada firem při styku s médii chybu?
- V čem se inspirovat od Jiřího Ovčáčka?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.