Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Jan Hummel (Fruitisimo): Začali jsme se zmrzlinovým stánkem. Letos plánujeme obrat 300 miliónů

Jan Hummel (Fruitisimo): Začali jsme se zmrzlinovým stánkem. Letos plánujeme obrat 300 miliónů

Obrázek epizody Jan Hummel (Fruitisimo): Začali jsme se zmrzlinovým stánkem. Letos plánujeme obrat 300 miliónů

Poslechněte si podcast

15. 8. 2017

52 min

Zní to skoro jako Americký sen. A on vlastně tak trochu americký je, protože příběh řetězce ovocných barů Fruitisimo v Americe začal. Jenom ne tak, jak byste asi čekali. Chtělo by se napsat, že Jan Hummel se svým společníkem na začátku dostal nápad, že vybuduje velký řetězec ovocných barů a dosáhne s ním stamiliónových obratů. Pravda je ale naprosto odlišná. Když oba odcestovali do Ameriky, setkali se poprvé s gastronomií - umývali nádobí a dělali pomocné práce v restauracích. Tak je tehdy gastronomie uchvátila, že se v ní rozhodli podnikat. Opět by se chtělo napsat, že si proto založili restauraci a inspirovali se americkými vzory. Podle Jana Hummela to ale bylo moc těžké, a tak si otevřeli zmrzlinový stánek. Když přišla zima, prodávali oplatky. A tak se postupně vyvíjeli až do dnešní podoby. Pomohl jim tak trochu i podvod. Když se se svým prvním stánkem potřebovali dostat do obchodního centra, vymysleli si referenci, kterou po nich tehdy požadovali. Vše dělali stylem pokus-omyl, učili se za pochodu a dnes firma atakuje roční obrat 300 miliónů. Co se ve videu dozvíte? - Co se Jan Hummel naučil v Americe a co ho tak nadchlo na gastronomii? - Jak jeho podnikání ovlivnila škola a co by doporučil začátečníkům? - Jak Fruitisimo vznikalo a jak dnes funguje jeho byznys? - Jak firma uvažuje nad novými produkty a v čem jsou jedinečné? - Proč zákazníkům vracejí peníze, když se na ně obsluha neusmívá, a jak učí své zaměstnance, aby se usmívali? - Jak se Fruitisimu daří prodávat i nový sortiment, na který zákazníci nejsou zvyklí? rostecky.cz www.rostecky.cz Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Popis podcastu

Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.