
Jak vypadá budoucnost Atoto.cz?

Atoto.cz má za cíl svým uživatelům usnadnit nákup potravin a drogerie na internetu. Právě proto porovnává nabídku a ceny největších online supermarketů, jako je třeba Rohlík.cz, iTesco a další.
Se spoluzakladatelem Atoto.cz Tomášem Wojcikem jsem se bavil o tom, jakou hodnotu vlastně srovnávače na trh přináší, zda netlačí prodejce jen k nízkým cenám a zda Atoto.cz nečeká něco podobného jako kauza #BezHeureky.
Probrali jsme také byznys model Atoto.cz a Tomášovi zkušenosti z CostLockeru, což je úspěšný projekt, který v minulosti založil.
Co se dozvíte?
- Jaký je trh srovnávačů online supermarketů?
- Kdy si trh zaslouží vlastní srovnávač?
- Co srovnávače trhu přináší? Jakou vytváří hodnotu?
- Je Atoto.cz Heurekou pro online supermarkety?
- Jaký má Tomáš názor na #BezHeureky (odchod e-shopů z Heureky)?
- Na čem Atoto.cz vydělává a jaký je jeho byznys model?
- Jak se chce Atoto.cz prosadit na trhu?
- Co Tomáše nejvíce baví na podnikání a co by poradil ostatním?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
www.atoto.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.