
Jak se řídí značka Fabini: Od financí a strategie po nábor lidí a investory | Jan Fabini

O epizodě podcastu
Fabini - to jsou hrnce, pánve, pekáče a další nádobí. Je to ale také Honza Fabini, který se narodil v roce 1998 a už má za sebou firmu, která měla loni tržby 35 milionů korun.
Značka Fabini je na trhu od roku 2019, pracuje pro ni kolem 12 zaměstnanců a její nádobí má doma už přes 20 tisíc zákazníků. Má několik investorů - třeba Jiřího Hlavenku nebo Martina Rozhoně.
A společně s Honzou si skoro 2 hodiny povídal o tom, jak firma rostla, co ji nejvíce nakoplo a s čím se Honza potýká.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Jak se ve 25 letech buduje vlastní firma?
- Jak Fabini vzniklo a díky čemu vyrostlo?
- Co nejvíce podpořilo jeho růst a proč?
- Jak nabíralo nové lidi a na základě čeho?
- Jak Honza firmu řídí a co se zatím naučil?
- Podle čeho se rozhoduje?
- Jak vypadá strategie firmy a jak vzniká?
- Jak firma získala investory a v čem ji změnili?
- Jak se vyvíjí finanční řízení firmy?
- Proč je důležitý výběr správných dodavatelů a jak ho nepodcenit?
- A mnoho dalšího.
Video rozhovoru najdete zde: https://mladypodnikatel.cz/jak-se-ridi-znacka-fabini-t48332
Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na predplatne@mladypodnikatel.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.
Fabini - to jsou hrnce, pánve, pekáče a další nádobí. Je to ale také Honza Fabini, který se narodil v roce 1998 a už má za sebou firmu, která měla loni tržby 35 milionů korun.
Značka Fabini je na trhu od roku 2019, pracuje pro ni kolem 12 zaměstnanců a její nádobí má doma už přes 20 tisíc zákazníků. Má několik investorů - třeba Jiřího Hlavenku nebo Martina Rozhoně.
A společně s Honzou si skoro 2 hodiny povídal o tom, jak firma rostla, co ji nejvíce nakoplo a s čím se Honza potýká.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Jak se ve 25 letech buduje vlastní firma?
- Jak Fabini vzniklo a díky čemu vyrostlo?
- Co nejvíce podpořilo jeho růst a proč?
- Jak nabíralo nové lidi a na základě čeho?
- Jak Honza firmu řídí a co se zatím naučil?
- Podle čeho se rozhoduje?
- Jak vypadá strategie firmy a jak vzniká?
- Jak firma získala investory a v čem ji změnili?
- Jak se vyvíjí finanční řízení firmy?
- Proč je důležitý výběr správných dodavatelů a jak ho nepodcenit?
- A mnoho dalšího.
Video rozhovoru najdete zde: https://rostecky.cz/jak-se-ridi-znacka-fabini-t48332
Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na info@rostecky.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.