
Jak se dělá zákaznická péče v B2B byznysu? | Patrik Babinec (Skladon)

Jak se dělá zákaznická péče v B2B byznysech a jak co nejvíc zvýšit retenci vašich klientů? O tom si budu povídat s Patrikem Babincem - spoluzakladatelem Skladonu, který klientům poskytuje fulfillment na míru a má roční tržby kolem čtvrt miliardy korun.
Tato epizoda je součástí podcastu, který pro vás od roku 2015 připravuje Jiří Rostecký. Videa k podcastům najdete na jeho webu: www.rostecky.cz
(Sponzorováno)
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.