
Jak se buduje e-shop Ovečkárna.cz?

E-shop Ovečkárna.cz prodává výrobky z ovčí vlny, jako jsou ponožky, vesty, rukavice, ale třeba i polštáře, matrace či ledvinové pásy. V loňském roce měl obrat 3,2 milionu korun, letos už přesáhl 2,4 milionu a chce přesáhnout 6 milionů.
Martin Bernátek jej založil v roce 2014 a dnes pro něj pracují už 4 zaměstnanci. V rozhovoru vypráví o tom, jak původně prodával na trhu zboží od svého otce a postupem času se vydal do světa e-commerce. Zajímavé je i to, že za Ovečkárnou není jen prodej výrobků z ovčí vlny, ale několik dalších byznysů, na kterých participují zaměstnanci Ovečkárny.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Jak vznikl e-shop Ovečkárna.cz?
- Jak se prodává na venkovních trzích?
- Jaká je konkurence mezi podobnými e-shopy?
- Kdo si kupuje výrobky z ovčí vlny?
- Jak Martin zainvestoval vývoj e-shopu?
- Jak mu pomohly dotace a jak je můžete získat i vy?
- Jaké největší problémy musí začínající e-shopař řešit?
- Jaké marketingové kanály Ovečkárně fungují nejlépe?
- Proč se Martin nevěnuje jen jednomu byznysu naplno?
- Kde vidí největší nedostatky služeb marketingových poradců?
- Jak se podle něj bude vyvíjet česká e-commerce?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.