
Jak probíhá výroba a tisk billboardu?

Sponzorováno: Společně s Martinem Chytrým z portálu mojeBillboardy.cz vám přinášíme první letošní videorozhovor o venkovní reklamě. Tentokrát se v něm věnujeme tomu, jak probíhá výroba a tisk billboardů.
Postup se odvíjí od zvolené varianty:
- Klient dodá plakáty, agentura zajistí pouze výlep.
- Klient dodá grafiku, agentura zajistí tisk plakátů a výlep.
- Agentura připraví grafiku, vytiskne plakáty a provede výlep.
Typy materiálů na billboard
- Speciální billboardový papír
nejpoužívanější a nejlevnější materiál
vhodný pro krátkodobé kampaně (do 3 měsíců)
- Samolepicí fólie
dražší, odolnější materiál
používá se při dlouhodobých kampaních (nad 3 měsíce)
- Banner, PVC plachta
na konstrukci billboardu se nelepí, ale váže provlékáním drátku mezi kroužky po stranách plachty
výhoda: lze přemisťovat – během kampaně může „rotovat“ po různých lokalitách
Více o informací o formátech reklamních ploch, tvorbě podkladů k přípravě grafiky a tipů jak oslovit vaši cílovou skupinu, najdete v sérii článků Cena a výrobu billboardu na www.mojebillboardy.cz.
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.