
Jak dělat PR (nejen) na internetu?

Jiří Rostecký
Poslechněte si podcast
13. 9. 2016
1 hod 1 min
Nenechte se zmást. PR už dávno není jen o tištěných novinách a největších internetových médiích. PR můžete dělat i vy. A dokonce si můžete vytvořit i vlastní médium. Jak to dokázat? O tom je tento rozhovor.
Jiří Vicherek pracoval v internetových médiích. Potom založil vlastní PR agenturu FENEK. Dnes se zaměřuje primárně na technologické společnosti, a to i v rámci e-commerce. S PR pomáhá např. dodavateli e-shopových řešení Shopsys.
Jirkův přístup ale není tradiční. Se svými klienty se snaží najít nejen cestu do Forbesu, ale i k vytvoření vlastního média, které budou mít plně pod kontrolou. V rozhovoru vám vysvětlí, co je to vlastně PR 21. století, jak jej dělat efektivně a jak se dostat na stránky předních médií.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Co je to PR a jak jej dělat ve 21. století?
- Jak si vytvořit vlastní médium?
- Jak oslovit a zaujmout novináře?
- Jak se dostat na stránky předních médií?
- Jak mohou PR dělat e-shopy?
- Proč byste neměli psát vlastní blog?
- Proč většinu blogů e-shopů nikdo nečte?
- Jak se zbavit dojmu, že „vy nikoho nezajímáte, není na vás nic zajímavého a nemá smysl o vás psát“?
- Jak bude vypadat budoucnost komerčního obsahu na internetu?
- A jako třešnička na dortu - jak bude vypadat budoucnost médií?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
www.fenekpr.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.