Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Jak budovat úzce zaměřený magazín a profitovat?

Jak budovat úzce zaměřený magazín a profitovat?

Obrázek epizody Jak budovat úzce zaměřený magazín a profitovat?

Poslechněte si podcast

8. 9. 2016

47 min

Filip Číhal je zakladatelem magazínu LovKapra.com. Ten má roční obrat ve vyšších stovkách tisíc, denně se na něj podívá až 4000 uživatelů a obsahuje přes 1100 článků o rybaření. Jak se takový web buduje a jak se uživí? Filip se dnes magazínu sice nevěnuje naplno, svou práci ale našel díky němu. Magazín funguje od roku 2004 a Filip za tu dobu získal spoustu cenných zkušeností, o které se s námi může podělit. Třeba to, jak získává nové inzerenty, díky čemu u něj inzerují dlouhodobě a jak zapojuje komunitu do tvorby obsahu. Je paradoxní, že LovKapra.com vydělává více peněz než weby s podstatně vyšší návštěvností. Zajímavé je i to, jak Filip oslovuje rybáře, používá k tomu nástojů off-line reklamy a co mu přináší spolupráce s tištěným magazínem. Rozhovor je skvělým nahlédnutím do tvorby webového magazínu, jehož autor je vždy nejen v roli autora nového obsahu, ale i v roli manažera dalších autorů a obchodníka. Co se v rozhovoru dozvíte? - Jak magazín LovKapra.com vznikl? - Co obnáší takto úzké zaměření magazínu? - Jaké marketingové nástroje fungují na rybáře? - Co tvoří návštěvnost LovKapra.com? - Jaké formáty inzerce na webu fungují nejlépe? - Proč inzerenti využívají bannery, které mají tak špatnou pověst (nízká proklikovost, bannerová slepota apod.)? - Jak pracovat s obsahovou (a vlastně i nativní) inzercí? - Jak inzerenty přesvědčit ke dlouhodobé spolupráci (klidně i na roky dlouho)? - Jak pracovat s offline reklamou? - Jak zapojit komunitu do tvorby obsahu? - Jak se budou obsahové weby do budoucna vyvíjet? rostecky.cz www.rostecky.cz Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Popis podcastu

Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.