
Ivana Šedivá: Jak se dělá marketing v českém McDonald`s?

Ivana Šedivá je marketingová ředitelka českého McDonald`s. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak firma přemýšlí nad novými produkty, jak je nabízí svým zákazníkům a v čem je český „mekáč“ jiný než ty v zahraničí.
Podle Wikipedie byl McDonald`s založen v roce 1940. Tehdy to byl stánek kdesi v Kalifornii, dneska je to celosvětová síť restaurací a kaváren, která má jenom zaměstnanců stovky tisíc. Je pro takovou společnost český trh vůbec něčím zajímavý? A do jaké míry je český McDonald`s nezávislý a jak moc se musí řídit pravidly ze zahraničí?
V rozhovoru se dozvíte mimo jiné i to, jaký populární produkt McDonald`s vznikl v České republice a jak vůbec marketing do přípravy nových produktů promlouvá. Probrali jsme i to, jaké marketingové strategie McDonald`s fungují nejlépe, jak segmentuje svoje zákazníky a jak přemýšlí nad vytížeností svých poboček.
Co se ve videu dozvíte?
- Jak významný je pro McDonald`s český trh?
- V čem je český „mekáč“ unikátní a jaký produkt vznikl právě u nás?
- Jak v McDonald`s přemýšlí nad marketingem a co jim v něm funguje nejlépe?
- Jak marketing promlouvá do přípravy nových produktů?
- Jak v McDonald`s segmentují svoje zákazníky a jak s nimi pracují?
- V čem se liší marketing amerického McDonald`s od toho českého?
- Jak funguje marketingová strategie McDonald`s?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.