
Formáty venkovní reklamy: Jaké vybrat a které z nich fungují nejlépe?

Sponzorováno: Když se řekne venkovní reklama, nejvíce lidí napadnou pravděpodobně billboardy. Jenomže podle Martina Chytrého z portálu mojeBillboardy.cz existuje formátů outdoorové reklamy mnohem více. A v dnešním videu si je rozbereme.
S Martinem pro vás natáčíme sérii videorozhovorů o tom, jak efektivně přistupovat k venkovní reklamě a jak ji zařadit do vašich marketingových kampaní. Poslechnout jste si mohli už následující epizody:
Venkovní reklama: Jsou billboardy mrtvé?
Venkovní reklama: Jak dělat efektivní reklamní kampaně?
Proč a kdy (ne)investovat do outdoorové reklamy?
Billboardy & cena: Kolik investovat a kolik už je moc?
(Všechny najdete na rostecky.cz i zde v podcastu.)
Tipy a triky, jak dělat účinnou venkovní kampaň najdete v Průvodci venkovní reklamy na www.mojebillboardy.cz.
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.