Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

Obrázek epizody Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

Poslechněte si podcast

12. 3. 2024

25 min

O epizodě podcastu

Velké korporace mají zajetý byznys a plný ruce práce s jeho řízením a rozvojem. Vedle toho ale objevují spoustu dalších příležitostí, do kterých by mohly investovat. V tu chvíli na scénu přichází Creative Dock, který pro ně vytváří a dlouhodobě provozuje nové byznysy a produkty. Ačkoliv je českou firmou, 70 % jeho příjmů už jde ze zahraničí, a to i ze zemí jako Katar nebo Saudská Arábie. Na trhu je 11 let a roční tržby má kolem 50 milionů euro. Společně s jeho šéfkou Gabrielou Teissing jsme si povídali, jak expanze do zahraničí probíhala a co se z ní můžeme naučit. Co se dozvíte? - Proč původní strategie expanze nevyšla? - Proč stála 100 milionů korun? - Jak se strategie musela změnit? - Jak dnes Creative Dock vstupuje do nových zemí? - Jak získává nové klienty? - V čem se liší jednotlivé země, do kterých vstoupil? - Jaké chyby Creative Dock zatím udělal? - Co se z jeho expanze můžeme naučit? Video rozhovoru najdete zde: https://mladypodnikatel.cz/expanze-creative-docku-gabriela-teissing-t50227 Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na predplatne@mladypodnikatel.cz. Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.
Velké korporace mají zajetý byznys a plný ruce práce s jeho řízením a rozvojem. Vedle toho ale objevují spoustu dalších příležitostí, do kterých by mohly investovat. V tu chvíli na scénu přichází Creative Dock, který pro ně vytváří a dlouhodobě provozuje nové byznysy a produkty. Ačkoliv je českou firmou, 70 % jeho příjmů už jde ze zahraničí, a to i ze zemí jako Katar nebo Saudská Arábie. Na trhu je 11 let a roční tržby má kolem 50 milionů euro. Společně s jeho šéfkou Gabrielou Teissing jsme si povídali, jak expanze do zahraničí probíhala a co se z ní můžeme naučit. Co se dozvíte? - Proč původní strategie expanze nevyšla? - Proč stála 100 milionů korun? - Jak se strategie musela změnit? - Jak dnes Creative Dock vstupuje do nových zemí? - Jak získává nové klienty? - V čem se liší jednotlivé země, do kterých vstoupil? - Jaké chyby Creative Dock zatím udělal? - Co se z jeho expanze můžeme naučit? Video rozhovoru najdete zde: https://rostecky.cz/expanze-creative-docku-gabriela-teissing-t50227 Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na info@rostecky.cz. Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Popis podcastu

Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.