
Expanze do zahraničí: Jak na cizojazyčné verze vašeho webu?

Pro mnoho firem představuje spuštění zahraniční verze webu pouhé přeložení té české. Podle Milana Fialy z agentury eVisions.cz, která firmám pomáhá s marketingem a s expanzí do zahraničí, to ale nestačí.
S Milanem natáčíme rozhovory o tom, jak připravit svou firmu na zahraniční expanzi. Natočili jsme už tato videa:
Milan Fiala (eVisions.cz): Kdy začít přemýšlet nad expanzí do zahraničí?
Expanze do Německa: Jaké právní nástrahy na vás čekají?
Expanze do zahraničí: Proč expandovat zrovna do Německa?
Všechny rozhovory si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání a na rostecky.cz. V dnešním díle mluvíme o tom, jak svůj web přizpůsobit potřebám zahraničních zákazníků, na co při jeho spuštění nezapomenout a proč pouhý překlad nestačí.
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.