
Customer Experience: Jak Alza zlepšuje svoje služby pro zákazníky? | Petr Bena

O epizodě podcastu
E-commerce se mění, roste česká i zahraniční konkurence, někteří zahraniční hráči navíc disponují obrovskými rozpočty na marketing, nabízí velmi nízké ceny a široku nabídku. Rostou i ceny reklamy a marketing se prodražuje. To vše ztěžuje byznys desítkám tisíc českých obchodníků, kteří na to samozřejmě musí reagovat.
Jednou z nejčastějších rad mých hostů je, aby se věnovali vylepšování zákaznického zážitku a hledali, jakými službami a vylepšeními svého e-shopu mohou podpořit svůj vztah se zákazníky.
Snadno se to říká, ale těžko se to dělá. Právě proto jsem si pozval zástupce e-shopu, který je nejenom, že největším v Česku, ale spousta lidí mu přičítá i zásluhy za to, že na trh přináší spoustu inovací a jeho kvalitu tak posouvá výš. Jak to dělá a jak nad customer experience přemýšlí? O tom jsem si povídal s místopředsedou představenstva Alzy Petrem Benou.
Video rozhovoru najdete zde:
Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na predplatne@mladypodnikatel.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.
E-commerce se mění, roste česká i zahraniční konkurence, někteří zahraniční hráči navíc disponují obrovskými rozpočty na marketing, nabízí velmi nízké ceny a široku nabídku. Rostou i ceny reklamy a marketing se prodražuje. To vše ztěžuje byznys desítkám tisíc českých obchodníků, kteří na to samozřejmě musí reagovat.
Jednou z nejčastějších rad mých hostů je, aby se věnovali vylepšování zákaznického zážitku a hledali, jakými službami a vylepšeními svého e-shopu mohou podpořit svůj vztah se zákazníky.
Snadno se to říká, ale těžko se to dělá. Právě proto jsem si pozval zástupce e-shopu, který je nejenom, že největším v Česku, ale spousta lidí mu přičítá i zásluhy za to, že na trh přináší spoustu inovací a jeho kvalitu tak posouvá výš. Jak to dělá a jak nad customer experience přemýšlí? O tom jsem si povídal s místopředsedou představenstva Alzy Petrem Benou.
Video rozhovoru najdete zde:
Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na info@rostecky.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.