Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Čínská e-commerce: Co se z ní můžeme naučit? | Jan Laštůvka

Jiří Rostecký

MladýPodnikatel.cz

Byznys

Čínská e-commerce: Co se z ní můžeme naučit? | Jan Laštůvka

Obrázek epizody Čínská e-commerce: Co se z ní můžeme naučit? | Jan Laštůvka

Poslechněte si podcast

12. 3. 2021

45 min

O epizodě podcastu

O Číně se v Česku v souvislosti s e-commerce moc nemluví. Přesto se minimálně řadí mezi světové e-commerce lídry. Zakladatel MonkeyData a Lemonera Jan Laštůvka se mnou rozebral, jaké trendy můžeme v čínské e-commerce vidět a jak jednoho dne ovlivní české e-shopy. Čína je podle některých odborníků jedničkou v e-commerce na světě. V Česku se ale nejvíc inspirujeme zejména na západních e-shopech. Spíš než od Alibaby se učíme od Amazonu. Proč tomu tak je a v čem se čínské e-shopy liší od těch českých? Honza rozebral i svoje vlastní zkušenosti s podnikáním v Číně. Na vlastní kůži si vyzkoušel jednání s čínskými dodavateli a navštívil i jejich továrny. Co se od nich můžeme naučit a na co se připravit, pokud chcete i vy v Číně podnikat? Tato epizoda je součástí podcastu www.mladypodnikatel.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Pokud chcete podpořit jeho práci, sdílejte epizodu dál a neváhejte se podívat i na webové stránky www.mladypodnikatel.cz a Jirkův osobní blog: https://bit.ly/JirkaBlog (Sponzorováno)
O Číně se v Česku v souvislosti s e-commerce moc nemluví. Přesto se minimálně řadí mezi světové e-commerce lídry. Zakladatel MonkeyData a Lemonera Jan Laštůvka se mnou rozebral, jaké trendy můžeme v čínské e-commerce vidět a jak jednoho dne ovlivní české e-shopy. Čína je podle některých odborníků jedničkou v e-commerce na světě. V Česku se ale nejvíc inspirujeme zejména na západních e-shopech. Spíš než od Alibaby se učíme od Amazonu. Proč tomu tak je a v čem se čínské e-shopy liší od těch českých? Honza rozebral i svoje vlastní zkušenosti s podnikáním v Číně. Na vlastní kůži si vyzkoušel jednání s čínskými dodavateli a navštívil i jejich továrny. Co se od nich můžeme naučit a na co se připravit, pokud chcete i vy v Číně podnikat? Tato epizoda je součástí podcastu rostecky.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Pokud chcete podpořit jeho práci, sdílejte epizodu dál a neváhejte se podívat i na webové stránky rostecky.cz a Jirkův osobní blog: https://bit.ly/JirkaBlog (Sponzorováno) Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.