
Jak Může Reklamační Technik Proměnit Nepříjemnou Zkušenost S Reklamací V Důvěru Rozvíjející Jednání

Ve chvíli, kdy vaši zákazníci musí něco reklamovat, prožívají pocit zrady a tím pádem dochází k narušení důvěry. Očekávali produkt, který bude celý, kompletní, nenarušený, neporušený, v dobré kondici a s ekonomicky udržitelnou životností. Jinak řečeno by se dalo říct, že očekávají produkt, který je v integritě.
Zaujalo vás toto téma a chtěli byste ve vaší společnosti mít profesionální techniky nebo manažery, kteří dokáží většinu nepříjemných reklamací proměnit v pozitivně vnímanou a důvěru budující událost, která podporuje rychlejší růst firmy a zvyšování důvěry vaší společnosti?
Můžete absolvovat 6 měsíční program pro reklamační techniky, ve kterém koučuji, vedu a pomáhám reklamačním technikům rozvíjet jejich důvěryhodnost nejen po stránce komunikační, ale i kompetenční. Předávám jim své rozsáhlé a často empirické zkušenosti z posuzování poruch a vad skla, aby dokázali jednoduše a na první pohled rozlišit, kterou reklamaci uznat a kterou ne. Aby se dokázali profesionálně vyjádřit tak, aby jim zákazníci rozuměli a považovali jejich odpovědi za pravdu. www.znalecnasklo.cz
Popis podcastu
Pomáhám mimořádným lidem, kteří již dosahují „nemožných“ výsledků a cílů,
aby dosáhli toho, co jim stále připadá „nemožné“.