Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Jak Může Reklamační Technik Proměnit Nepříjemnou Zkušenost S Reklamací V Důvěru Rozvíjející Jednání

Jak Může Reklamační Technik Proměnit Nepříjemnou Zkušenost S Reklamací V Důvěru Rozvíjející Jednání

Obrázek epizody Jak Může Reklamační Technik Proměnit Nepříjemnou Zkušenost S Reklamací V Důvěru Rozvíjející Jednání

Poslechněte si podcast

25. 9. 2022

7 min

Ve chvíli, kdy vaši zákazníci musí něco reklamovat, prožívají pocit zrady a tím pádem dochází k narušení důvěry. Očekávali produkt, který bude celý, kompletní, nenarušený, neporušený, v dobré kondici a s ekonomicky udržitelnou životností. Jinak řečeno by se dalo říct, že očekávají produkt, který je v integritě. Zaujalo vás toto téma a chtěli byste ve vaší společnosti mít profesionální techniky nebo manažery, kteří dokáží většinu nepříjemných reklamací proměnit v pozitivně vnímanou a důvěru budující událost, která podporuje rychlejší růst firmy a zvyšování důvěry vaší společnosti? Můžete absolvovat 6 měsíční program pro reklamační techniky, ve kterém koučuji, vedu a pomáhám reklamačním technikům rozvíjet jejich důvěryhodnost nejen po stránce komunikační, ale i kompetenční. Předávám jim své rozsáhlé a často empirické zkušenosti z posuzování poruch a vad skla, aby dokázali jednoduše a na první pohled rozlišit, kterou reklamaci uznat a kterou ne. Aby se dokázali profesionálně vyjádřit tak, aby jim zákazníci rozuměli a považovali jejich odpovědi za pravdu. www.znalecnasklo.cz

Popis podcastu

Pomáhám mimořádným lidem, kteří již dosahují „nemožných“ výsledků a cílů, aby dosáhli toho, co jim stále připadá „nemožné“.