Do dalšího dílu jsem pozvala CEO a majitele Jiřího Jemelku a personální ředitelku Markétu Tesařovou ze společnosti JPF Czech, abychom se společně ponořili do zajímavých témat. Během rozhovoru jsme se zabývali interim managementem a prozkoumali účinné nástroje v oblasti lidských zdrojů, které se v jejich společnosti osvědčily. Diskutovali jsme také o budování firemních a osobních značek na LinkedIn a zhodnotili význam (HR) marketingu pro jejich podnikání.
➡️www.mocaryova.cz
Do dalšího dílu jsem pozvala CEO a majitele Jiřího Jemelku a personální ředitelku Markétu Tesařovou ze společnosti JPF Czech, abychom se společně ponořili do zajímavých témat. Během rozhovoru jsme se zabývali interim managementem a prozkoumali účinné nástroje v oblasti lidských zdrojů, které se v jejich společnosti osvědčily. Diskutovali jsme také o budování firemních a osobních značek na LinkedIn a zhodnotili význam (HR) marketingu pro jejich podnikání.
➡️www.mocaryova.cz
Podcast Marketingová hrana propojuje témata marketingu, budování zaměstnavatelské značky, lidských zdrojů a všeho, co s tím souvisí. Poslechem získáte přístup k inspirativním příběhům, názorům a příkladům z praxe, které vám pomohou být v těchto oblastech úspěšní. Podcast moderuje Kateřina Močáryová.