Marketéři se sotva naučili mluvit k mileniálům jejich jazykem a už je tu další generace, navíc v lecčem mnohem náročnější v požadavcích, co má na značky, a významně těžší v tom, kde a jak je lze oslovit. Jak funguje generace Z a jak k ní mluvit? Nechte si poradit od Pavlíny Louženské. V podcastu se dozvíte:
charakteristiky, které generaci Z definují;
jaký mají vztah ke značkám;
kdo to je Charli D'Amelio a jak s ní dokázala Prada skórovat na TikToku;
jaký je rozdíl mezi zážitkem pro mileniály a pro generaci Z;
jak generaci Z zážitky vytvářet a nabízet;
jak se pohybuje online;
jestli je pro ni vůbec relevantní kamenný retail;
nové výzvy v zacílení a práci s Gen Z na internetu ve srovnání s mileniály;
role PR, newsletterů nebo outdoor reklamy;
co mají marketéři dělat, když má tato cílová skupina zapnutý Ad Blocker;
jak a kde jim vyprávět příběhy, které je zajímají.
Marketéři se sotva naučili mluvit k mileniálům jejich jazykem a už je tu další generace, navíc v lecčem mnohem náročnější v požadavcích, co má na značky, a významně těžší v tom, kde a jak je lze oslovit. Jak funguje generace Z a jak k ní mluvit? Nechte si poradit od Pavlíny Louženské. V podcastu se dozvíte:
charakteristiky, které generaci Z definují;
jaký mají vztah ke značkám;
kdo to je Charli D'Amelio a jak s ní dokázala Prada skórovat na TikToku;
jaký je rozdíl mezi zážitkem pro mileniály a pro generaci Z;
jak generaci Z zážitky vytvářet a nabízet;
jak se pohybuje online;
jestli je pro ni vůbec relevantní kamenný retail;
nové výzvy v zacílení a práci s Gen Z na internetu ve srovnání s mileniály;
role PR, newsletterů nebo outdoor reklamy;
co mají marketéři dělat, když má tato cílová skupina zapnutý Ad Blocker;
jak a kde jim vyprávět příběhy, které je zajímají.
Podcast pro marketéry, co se nebojí jít do hloubky. Marketing Journal (www.m-journal.cz) je tu už přes 15 let a patří mezi nejčtenější odborná média v České republice. Vše ovšem upsat nejde. V Marketing Journal Podcastu si povídáme s marketéry, co stojí za skvělými značkami a projekty. Chcete také získat něco z jejich know-how? Zmáčkněte play.