Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Marketing Journal Podcast 11 — S Pavlínou Louženskou o tom, jak oslovit Generaci Z

Marketing Journal Podcast 11 — S Pavlínou Louženskou o tom, jak oslovit Generaci Z

Obrázek epizody Marketing Journal Podcast 11 — S Pavlínou Louženskou o tom, jak oslovit Generaci Z

Poslechněte si podcast

8. 10. 2020

1 hod 7 min

O epizodě podcastu

Marketéři se sotva naučili mluvit k mileniálům jejich jazykem a už je tu další generace, navíc v lecčem mnohem náročnější v požadavcích, co má na značky, a významně těžší v tom, kde a jak je lze oslovit. Jak funguje generace Z a jak k ní mluvit? Nechte si poradit od Pavlíny Louženské.  V podcastu se dozvíte:  charakteristiky, které generaci Z definují; jaký mají vztah ke značkám; kdo to je Charli  D'Amelio a jak s ní dokázala Prada skórovat na TikToku; jaký je rozdíl mezi zážitkem pro mileniály a pro generaci Z; jak generaci Z zážitky vytvářet a nabízet; jak se pohybuje online; jestli je pro ni vůbec relevantní kamenný retail; nové výzvy v zacílení a práci s Gen Z na internetu ve srovnání s mileniály; role PR, newsletterů nebo outdoor reklamy; co mají marketéři dělat, když má tato cílová skupina zapnutý Ad Blocker; jak a kde jim vyprávět příběhy, které je zajímají.

Marketéři se sotva naučili mluvit k mileniálům jejich jazykem a už je tu další generace, navíc v lecčem mnohem náročnější v požadavcích, co má na značky, a významně těžší v tom, kde a jak je lze oslovit. Jak funguje generace Z a jak k ní mluvit? Nechte si poradit od Pavlíny Louženské.  V podcastu se dozvíte:

charakteristiky, které generaci Z definují;

jaký mají vztah ke značkám;

kdo to je Charli  D'Amelio a jak s ní dokázala Prada skórovat na TikToku;

jaký je rozdíl mezi zážitkem pro mileniály a pro generaci Z;

jak generaci Z zážitky vytvářet a nabízet;

jak se pohybuje online;

jestli je pro ni vůbec relevantní kamenný retail;

nové výzvy v zacílení a práci s Gen Z na internetu ve srovnání s mileniály;

role PR, newsletterů nebo outdoor reklamy;

co mají marketéři dělat, když má tato cílová skupina zapnutý Ad Blocker;

jak a kde jim vyprávět příběhy, které je zajímají.

Popis podcastu

Podcast pro marketéry, co se nebojí jít do hloubky. Marketing Journal (www.m-journal.cz) je tu už přes 15 let a patří mezi nejčtenější odborná média v České republice. Vše ovšem upsat nejde. V Marketing Journal Podcastu si povídáme s marketéry, co stojí za skvělými značkami a projekty. Chcete také získat něco z jejich know-how? Zmáčkněte play.