
Marketing Journal Podcast 11 — P.R.ciny s Bohuslavem Bohuňkem o krizové komunikaci a tiskových konferencích (2. část)

O epizodě podcastu
Druhá část rozhovoru s autorem knihy P.R.ciny, Bohuslavem Bohuňkem, v kterém jsme se zaměřili na další mýty a časté přešlapy v Public Relations:
jak mohou píáristé zkazit krizovou komunikaci;
jak mají značky komunikovat svá ocenění;
jak moc ocení novináři „kafíčka“ a se zástupci agentur;
má co dělat novinář na firemním večírku;
optimální podoba tisková konference;
a to nejlepší, co může píárista novináři dát.
Druhá část rozhovoru s autorem knihy P.R.ciny, Bohuslavem Bohuňkem, v kterém jsme se zaměřili na další mýty a časté přešlapy v Public Relations:
jak mohou píáristé zkazit krizovou komunikaci;
jak mají značky komunikovat svá ocenění;
jak moc ocení novináři „kafíčka“ a se zástupci agentur;
má co dělat novinář na firemním večírku;
optimální podoba tisková konference;
a to nejlepší, co může píárista novináři dát.
Popis podcastu
Podcast pro marketéry, co se nebojí jít do hloubky. Marketing Journal (www.m-journal.cz) je tu už přes 15 let a patří mezi nejčtenější odborná média v České republice. Vše ovšem upsat nejde. V Marketing Journal Podcastu si povídáme s marketéry, co stojí za skvělými značkami a projekty. Chcete také získat něco z jejich know-how? Zmáčkněte play.