Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Marketing Journal Podcast 11 — P.R.ciny s Bohuslavem Bohuňkem o krizové komunikaci a tiskových konferencích (2. část)

Marketing Journal Podcast 11 — P.R.ciny s Bohuslavem Bohuňkem o krizové komunikaci a tiskových konferencích (2. část)

Obrázek epizody Marketing Journal Podcast 11 — P.R.ciny s Bohuslavem Bohuňkem o krizové komunikaci a tiskových konferencích (2. část)

Poslechněte si podcast

18. 8. 2020

38 min

O epizodě podcastu

Druhá část rozhovoru s autorem knihy P.R.ciny, Bohuslavem Bohuňkem, v kterém jsme se zaměřili na další mýty a časté přešlapy v Public Relations: jak mohou píáristé zkazit krizovou komunikaci; jak mají značky komunikovat svá ocenění; jak moc ocení novináři „kafíčka“ a se zástupci agentur; má co dělat novinář na firemním večírku; optimální podoba tisková konference; a to nejlepší, co může píárista novináři dát.

Druhá část rozhovoru s autorem knihy P.R.ciny, Bohuslavem Bohuňkem, v kterém jsme se zaměřili na další mýty a časté přešlapy v Public Relations:

jak mohou píáristé zkazit krizovou komunikaci;

jak mají značky komunikovat svá ocenění;

jak moc ocení novináři „kafíčka“ a se zástupci agentur;

má co dělat novinář na firemním večírku;

optimální podoba tisková konference;

a to nejlepší, co může píárista novináři dát.

Popis podcastu

Podcast pro marketéry, co se nebojí jít do hloubky. Marketing Journal (www.m-journal.cz) je tu už přes 15 let a patří mezi nejčtenější odborná média v České republice. Vše ovšem upsat nejde. V Marketing Journal Podcastu si povídáme s marketéry, co stojí za skvělými značkami a projekty. Chcete také získat něco z jejich know-how? Zmáčkněte play.