
Marketing Journal Podcast 10 — P.R.ciny aneb Zločiny PR specialistů s Bohuslavem Bohuňkem (1. část)

O epizodě podcastu
Pracujete v PR a nechcete dělat chyby, které neustále štvou novináře? Poslechněte si podcast s autorem knihy P.R.ciny, Bohuslavem Bohuňkem. Mýtů v PR je mnoho a my jich v tomto díle pěknou řádku zboříme. Dozvíte se:
Nad čím by se měl píárista zamyslet, než odešle tiskovou zprávu.
Kam si může klient PR agentur strčit všechny superlativy.
Čísla, cifry, numera a to, jak je důležitá jejich přesnost.
K čemu může vést přílišná velkohubost klienta.
Jaké jsou efekty nerozumné autorizace rozhovoru.
O co by píáristi novináře neměli prosit.
To, jak se nesoudnost může stát výtahem k PR krizi značky a následnému rozpuštění jeho oddělení komunikace.
Pracujete v PR a nechcete dělat chyby, které neustále štvou novináře? Poslechněte si podcast s autorem knihy P.R.ciny, Bohuslavem Bohuňkem. Mýtů v PR je mnoho a my jich v tomto díle pěknou řádku zboříme. Dozvíte se:
- Nad čím by se měl píárista zamyslet, než odešle tiskovou zprávu.
- Kam si může klient PR agentur strčit všechny superlativy.
- Čísla, cifry, numera a to, jak je důležitá jejich přesnost.
- K čemu může vést přílišná velkohubost klienta.
- Jaké jsou efekty nerozumné autorizace rozhovoru.
- O co by píáristi novináře neměli prosit.
- To, jak se nesoudnost může stát výtahem k PR krizi značky a následnému rozpuštění jeho oddělení komunikace.
Popis podcastu
Podcast pro marketéry, co se nebojí jít do hloubky. Marketing Journal (www.m-journal.cz) je tu už přes 15 let a patří mezi nejčtenější odborná média v České republice. Vše ovšem upsat nejde. V Marketing Journal Podcastu si povídáme s marketéry, co stojí za skvělými značkami a projekty. Chcete také získat něco z jejich know-how? Zmáčkněte play.