Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Marketing Journal Podcast 07 — S Filipem Černým z Kytary.cz o obsahovém marketingu, co šlape jako sehraná kapela

Marketing Journal Podcast 07 — S Filipem Černým z Kytary.cz o obsahovém marketingu, co šlape jako sehraná kapela

Obrázek epizody Marketing Journal Podcast 07 — S Filipem Černým z Kytary.cz o obsahovém marketingu, co šlape jako sehraná kapela

Poslechněte si podcast

25. 10. 2019

54 min

O epizodě podcastu

Dělat takto dobrý obsahový marketing je Kumšt, ale hned s ním jdou lépe #kšefty. Poslechněte si rozhovor, u jehož poslechu budete potřebovat na inspiraci #hrabátko. Marketingový ředitel jedničky na českém trhu v kategorii hudebnin, Kytary.cz, Filip Černý vám prozradí: jak může fungovat vlastní online magazín Frontman.cz jako reputační a linkbuildingový nástroj; proč se vyplatí v marketingu inspirovat bulvárem a politikou; jak udělat youtubery ze svých zaměstnanců; jak se zrodil kultovní parodický video pořad Kumšt milovaný celou hudební komunitou — tak, že se podle něj učí na „ZUŠkách“ a s jeho aktéry si rádi zahrají na pódiu zadarmo i velká jména české scény; jak dělat obsah tak dobrý, že ho chtějí vysílat internetové i terestriální televize a ještě za něj platit; kolik stojí tvorba videobsahu, za který vás plácají po ramenech i lidé z YouTube; jak se tvoří podrobný nákupní rádce; proč se vyplatí pořádat vlastní hudební festival; a proč má naopak smysl pořádat i koncerty pro pouhého jednoho diváka.

Dělat takto dobrý obsahový marketing je Kumšt, ale hned s ním jdou lépe #kšefty. Poslechněte si rozhovor, u jehož poslechu budete potřebovat na inspiraci #hrabátko. Marketingový ředitel jedničky na českém trhu v kategorii hudebnin, Kytary.cz, Filip Černý vám prozradí:

  • jak může fungovat vlastní online magazín Frontman.cz jako reputační a linkbuildingový nástroj;
  • proč se vyplatí v marketingu inspirovat bulvárem a politikou;
  • jak udělat youtubery ze svých zaměstnanců;
  • jak se zrodil kultovní parodický video pořad Kumšt milovaný celou hudební komunitou — tak, že se podle něj učí na „ZUŠkách“ a s jeho aktéry si rádi zahrají na pódiu zadarmo i velká jména české scény;
  • jak dělat obsah tak dobrý, že ho chtějí vysílat internetové i terestriální televize a ještě za něj platit;
  • kolik stojí tvorba videobsahu, za který vás plácají po ramenech i lidé z YouTube;
  • jak se tvoří podrobný nákupní rádce;
  • proč se vyplatí pořádat vlastní hudební festival;
  • a proč má naopak smysl pořádat i koncerty pro pouhého jednoho diváka.

Popis podcastu

Podcast pro marketéry, co se nebojí jít do hloubky. Marketing Journal (www.m-journal.cz) je tu už přes 15 let a patří mezi nejčtenější odborná média v České republice. Vše ovšem upsat nejde. V Marketing Journal Podcastu si povídáme s marketéry, co stojí za skvělými značkami a projekty. Chcete také získat něco z jejich know-how? Zmáčkněte play.