
Marketing Journal Podcast 07 — S Filipem Černým z Kytary.cz o obsahovém marketingu, co šlape jako sehraná kapela

O epizodě podcastu
Dělat takto dobrý obsahový marketing je Kumšt, ale hned s ním jdou lépe #kšefty. Poslechněte si rozhovor, u jehož poslechu budete potřebovat na inspiraci #hrabátko. Marketingový ředitel jedničky na českém trhu v kategorii hudebnin, Kytary.cz, Filip Černý vám prozradí:
jak může fungovat vlastní online magazín Frontman.cz jako reputační a linkbuildingový nástroj;
proč se vyplatí v marketingu inspirovat bulvárem a politikou;
jak udělat youtubery ze svých zaměstnanců;
jak se zrodil kultovní parodický video pořad Kumšt milovaný celou hudební komunitou — tak, že se podle něj učí na „ZUŠkách“ a s jeho aktéry si rádi zahrají na pódiu zadarmo i velká jména české scény;
jak dělat obsah tak dobrý, že ho chtějí vysílat internetové i terestriální televize a ještě za něj platit;
kolik stojí tvorba videobsahu, za který vás plácají po ramenech i lidé z YouTube;
jak se tvoří podrobný nákupní rádce;
proč se vyplatí pořádat vlastní hudební festival;
a proč má naopak smysl pořádat i koncerty pro pouhého jednoho diváka.
Dělat takto dobrý obsahový marketing je Kumšt, ale hned s ním jdou lépe #kšefty. Poslechněte si rozhovor, u jehož poslechu budete potřebovat na inspiraci #hrabátko. Marketingový ředitel jedničky na českém trhu v kategorii hudebnin, Kytary.cz, Filip Černý vám prozradí:
- jak může fungovat vlastní online magazín Frontman.cz jako reputační a linkbuildingový nástroj;
- proč se vyplatí v marketingu inspirovat bulvárem a politikou;
- jak udělat youtubery ze svých zaměstnanců;
- jak se zrodil kultovní parodický video pořad Kumšt milovaný celou hudební komunitou — tak, že se podle něj učí na „ZUŠkách“ a s jeho aktéry si rádi zahrají na pódiu zadarmo i velká jména české scény;
- jak dělat obsah tak dobrý, že ho chtějí vysílat internetové i terestriální televize a ještě za něj platit;
- kolik stojí tvorba videobsahu, za který vás plácají po ramenech i lidé z YouTube;
- jak se tvoří podrobný nákupní rádce;
- proč se vyplatí pořádat vlastní hudební festival;
- a proč má naopak smysl pořádat i koncerty pro pouhého jednoho diváka.
Popis podcastu
Podcast pro marketéry, co se nebojí jít do hloubky. Marketing Journal (www.m-journal.cz) je tu už přes 15 let a patří mezi nejčtenější odborná média v České republice. Vše ovšem upsat nejde. V Marketing Journal Podcastu si povídáme s marketéry, co stojí za skvělými značkami a projekty. Chcete také získat něco z jejich know-how? Zmáčkněte play.