Nejdůležitější zdroj informací, který si marketéři mohou za svůj život přečíst. Tak označuje věhlasný profesor marketingu Mark Ritson knihu How Brands Grow od Byrona Sharpa. V tomto podcastu se dozvíte to nejzásadnější, co v ní můžete najít.
Konkrétně:
To, že loajalita zákazníků velké značky nezachrání ani jim nepomůže růst.
Co to je mentální dostupnost značky a co stojí za jejími součástmi:
Jaká jsou úskalí fyzické dostupnosti značek.
Jaký je rozdíl mezi differentiation (odlišením se) a distinctivness (rozpoznatelností).
Jak zjistit vlastní distinktivní znaky značky.
Proč diferenciace značek není něco, co by dokázala vykouzlit reklama.
Proč když chce značka růst, nemůže se ocitnout se svou nabídkou někde v okrajové části trhu, ale musí stát jasně rozpoznatelná někde ve středu.
Zdali má smysl dělit značky na vypravěče, kouzelníky a další archetypy značek od autorek knihy „Hrdina nebo psanec“ od Margaret Mark a Carol S. Pearson.
Co Byron Sharp doporučuje malým značkám, které se chtějí stát velkými.
A především se dozvíte také tzv. pravidla růstu značek.
Nejdůležitější zdroj informací, který si marketéři mohou za svůj život přečíst. Tak označuje věhlasný profesor marketingu Mark Ritson knihu How Brands Grow od Byrona Sharpa. V tomto podcastu se dozvíte to nejzásadnější, co v ní můžete najít.
Konkrétně:
To, že loajalita zákazníků velké značky nezachrání ani jim nepomůže růst.
Co to je mentální dostupnost značky a co stojí za jejími součástmi:
Jaká jsou úskalí fyzické dostupnosti značek.
Jaký je rozdíl mezi differentiation (odlišením se) a distinctivness (rozpoznatelností).
Jak zjistit vlastní distinktivní znaky značky.
Proč diferenciace značek není něco, co by dokázala vykouzlit reklama.
Proč když chce značka růst, nemůže se ocitnout se svou nabídkou někde v okrajové části trhu, ale musí stát jasně rozpoznatelná někde ve středu.
Zdali má smysl dělit značky na vypravěče, kouzelníky a další archetypy značek od autorek knihy „Hrdina nebo psanec“ od Margaret Mark a Carol S. Pearson.
Co Byron Sharp doporučuje malým značkám, které se chtějí stát velkými.
A především se dozvíte také tzv. pravidla růstu značek.
Podcast pro marketéry, co se nebojí jít do hloubky. Marketing Journal (www.m-journal.cz) je tu už přes 15 let a patří mezi nejčtenější odborná média v České republice. Vše ovšem upsat nejde. V Marketing Journal Podcastu si povídáme s marketéry, co stojí za skvělými značkami a projekty. Chcete také získat něco z jejich know-how? Zmáčkněte play.