V druhé části rozhovoru se už nebavíme o Humbooku, ale o Olze Biernátové jako o marketérce a marketingové osobnosti. Zjistíte:
Jaká byla její profesní cesta.
Jak se dá řídit online marketing velkého korporátu sídlícího v Praze ze Vsetína.
Proč se zamilovala do Excelu.
U jakých marketingových kampaní ji mrzí, že na ně nepřišla sama.
Proč byla tak úspěšná na Twitteru a proč z něj odešla.
Jak oslovit lidi, co nečtou.
Co je to chat fiction a jak moc úspěšnou autorkou tohoto žánru Olga je.
Jaké rady či přístup k marketingu ji pomáhají v tom, aby byla úspěšná.
V druhé části rozhovoru se už nebavíme o Humbooku, ale o Olze Biernátové jako o marketérce a marketingové osobnosti. Zjistíte:
Jaká byla její profesní cesta.
Jak se dá řídit online marketing velkého korporátu sídlícího v Praze ze Vsetína.
Proč se zamilovala do Excelu.
U jakých marketingových kampaní ji mrzí, že na ně nepřišla sama.
Proč byla tak úspěšná na Twitteru a proč z něj odešla.
Jak oslovit lidi, co nečtou.
Co je to chat fiction a jak moc úspěšnou autorkou tohoto žánru Olga je.
Jaké rady či přístup k marketingu ji pomáhají v tom, aby byla úspěšná.
Podcast pro marketéry, co se nebojí jít do hloubky. Marketing Journal (www.m-journal.cz) je tu už přes 15 let a patří mezi nejčtenější odborná média v České republice. Vše ovšem upsat nejde. V Marketing Journal Podcastu si povídáme s marketéry, co stojí za skvělými značkami a projekty. Chcete také získat něco z jejich know-how? Zmáčkněte play.