Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Marketing Journal Podcast 02 — Deep dive se senior brand manažerem piva Radegast Markem Grabovským

Marketing Journal Podcast 02 — Deep dive se senior brand manažerem piva Radegast Markem Grabovským

Obrázek epizody Marketing Journal Podcast 02 — Deep dive se senior brand manažerem piva Radegast Markem Grabovským

Poslechněte si podcast

9. 7. 2019

18 min

O epizodě podcastu

O značce Radegast již Marek Grabovský mluvil v prvním díle našeho podcastu uveřejněném výše. Pokud vás to bavilo, oceníte jistě i trochu osobnější pohled na zpovídaného. V rozhovoru jsme se zaměřili přímo na Marka Grabovského jako na marketingového profesionála. Jak se vůbec jako vystudovaný chemik dostal k marketingu? Kterou světovou kampaň by rád vytvořil sám? Kdo mu v kariéře nejvíc pomohl a jakou kdy dostal nejcennější radu? A kolik vlastně brand manažer Radegastu vypije piva? To vše se dozvíte v této epizodě.

O značce Radegast již Marek Grabovský mluvil v prvním díle našeho podcastu uveřejněném výše. Pokud vás to bavilo, oceníte jistě i trochu osobnější pohled na zpovídaného. V rozhovoru jsme se zaměřili přímo na Marka Grabovského jako na marketingového profesionála. Jak se vůbec jako vystudovaný chemik dostal k marketingu? Kterou světovou kampaň by rád vytvořil sám? Kdo mu v kariéře nejvíc pomohl a jakou kdy dostal nejcennější radu? A kolik vlastně brand manažer Radegastu vypije piva? To vše se dozvíte v této epizodě.

Popis podcastu

Podcast pro marketéry, co se nebojí jít do hloubky. Marketing Journal (www.m-journal.cz) je tu už přes 15 let a patří mezi nejčtenější odborná média v České republice. Vše ovšem upsat nejde. V Marketing Journal Podcastu si povídáme s marketéry, co stojí za skvělými značkami a projekty. Chcete také získat něco z jejich know-how? Zmáčkněte play.