
Nejsme plechové huby a žádosti o ruku už nepočítám

O epizodě podcastu
Klient je v Directu na prvním místě, a proto je alfou a omegou i naše první linie, tedy klientské centrum neboli directí Cool centrum. Právě tady se klient mnohdy poprvé potkává s pojišťovnou při řešení problému. A jak uslyšíte v našem podcastu, o super zážitky, nebo dokonce o žádosti o ruku, není nouze!
Hostem našeho podcastu je coolcentristka Nikola Šmeralová.
Klient je v Directu na prvním místě, a proto je alfou a omegou i naše první linie, tedy klientské centrum neboli directí Cool centrum . Právě tady se klient mnohdy poprvé potkává s pojišťovnou při řešení problému. A jak uslyšíte v našem podcastu, o super zážitky, nebo dokonce o žádosti o ruku, není nouze!
Hostem našeho podcastu je coolcentristka Nikola Šmeralová.
Popis podcastu
Magoři z pojišťovny
Jsme Direct.
Konečně normální pojišťovna, ve které pracují magoři.
Je magorství normální? Je! A je o tom i náš podcast.
Dozvíte se třeba:
- Jak práce ve společnosti magorů vypadá.
- Jak může takto nastavená firma měnit svět pojišťovnictví.
- V čem jsme tedy normálně nenormální.
- Jaké týmy a jací lidé posouvají Direct dál.
- Co se nám podařilo a co jsme naopak pohnojili.
Chcete vědět víc o životě v Directu? Sledujte nás na našich sociálních sítích:
FB: https://www.facebook.com/direct.cz
IG: https://www.instagram.com/direct.pojistovna/
nebo na webové stránce direct.cz