
#621: Jak se v Česku dělá sportovní marketing? >>> Tomáš Janča

O epizodě podcastu
Devátého října se v praze v O2 universum koná už čtvrtý ročník sportovně byznysové konference Sport Alive, která se snaží prezentacemi úspěšných lidí z českého i zahraničního sportu inspirovat další kluby a organizace k zajímavým marketingovým i obchodním projektům. Šéfem celé konference je dlouholetý sportovní marketér Tomáš Janča. A právě s ním si povídáme v dnešní epizodě o tom, kdo v českém sportu dělá marketing nejlépe, kdo je inspirativní a proč by konference Sport Alive mohla zajímat i vás. Příjemný poslech!
Devátého října se v praze v O2 universum koná už čtvrtý ročník sportovně byznysové konference Sport Alive, která se snaží prezentacemi úspěšných lidí z českého i zahraničního sportu inspirovat další kluby a organizace k zajímavým marketingovým i obchodním projektům. Šéfem celé konference je dlouholetý sportovní marketér Tomáš Janča. A právě s ním si povídáme v dnešní epizodě o tom, kdo v českém sportu dělá marketing nejlépe, kdo je inspirativní a proč by konference Sport Alive mohla zajímat i vás. Příjemný poslech!
Článek:
📝 Sportovní fanoušek se mění, má jiné nároky, říká Tomáš Janča
Podívej se na náš Youtube:
Poslechni si nás na Apple podcast:
Sleduj novinky ze světa sportu:
Nezapomeňte nás sledovat na sociálních sítích:
Instagram:
X.com: