Jaké je české vnímání sportu a jak se proměnila jeho konzumace? Otázky, které vzhledem k popularitě sportů v tuzemsku rezonují a zároveň v sobě skrývají prostor pro mnoho domněnek a stereotypů. I proto vzniká už od roku 2011 výzkum společnosti Raul s názvem Sport Marketing Research. Letos poprvé se na něm společně se společnostmi Raul a Kantar podílela i firma Pragosport. Komplexní výzkum ukazuje, jaký je nejpopulárnější sport v Česku, jak se mění forma konzumace obsahu, kteří sportovci jsou nejpopulárnější, nebo které značky lidem spontánně vytanou na mysli, pokud jde o sport. Zajímavosti výzkumu jsme probrali přímo s autory ze společností Raul a Kantar, Petrem Leškem a Viktorem Havlišem. Příjemný poslech!
Jaké je české vnímání sportu a jak se proměnila jeho konzumace? Otázky, které vzhledem k popularitě sportů v tuzemsku rezonují a zároveň v sobě skrývají prostor pro mnoho domněnek a stereotypů. I proto vzniká už od roku 2011 výzkum společnosti Raul s názvem Sport Marketing Research. Letos poprvé se na něm společně se společnostmi Raul a Kantar podílela i firma Pragosport. Komplexní výzkum ukazuje, jaký je nejpopulárnější sport v Česku, jak se mění forma konzumace obsahu, kteří sportovci jsou nejpopulárnější, nebo které značky lidem spontánně vytanou na mysli, pokud jde o sport. Zajímavosti výzkumu jsme probrali přímo s autory ze společností Raul a Kantar, Petrem Leškem a Viktorem Havlišem. Příjemný poslech!
Jediný denní sportovní podcast v Česku. Expresní formát, netradiční témata, exkluzivní hosté.
Každodenní porce sportovních informací pro ty, kterým jen výsledky nestačí.
YouTube: https://flashsco.re/3ZP9lhO
TikTok: https://flashsco.re/3ZLh7cA
Instagram: https://flashsco.re/3PM5duj