Na trhu sportovního marketingu se během ledna objevila poměrně překvapivá zpráva. Výrobce sportovního oblečení Decathlon totiž podepsal smlouvu s Antoinem Griezmannem. Francouzský mistr světa bude nosit kopačky značky Kipsta, patřící právě Decathlonu, který ohlásil ambiciózní plány ve světě profesionálního fotbalu. V Česku se ambasadorem značky, která je tady známá především jako prodejce vybavení pro hobby sportovce, stal Milan Petržela. Jaký vliv to bude mít na trh s kopačkami v profesionálním fotbale? Proč v tomto odvětví už několik dekád dominují především Nike a Adidas? A jak se řeší konflikty kontraktů mezi hráči, kluby a fotbalovými značkami? To všechno jsme v dnešním vydání podcastu Livesport Daily probrali s marketingovým expertem agentury The Playbook House Petrem Hercíkem a jen dodáváme, že tahle epizoda rozhodně není placenou reklamou.
Na trhu sportovního marketingu se během ledna objevila poměrně překvapivá zpráva. Výrobce sportovního oblečení Decathlon totiž podepsal smlouvu s Antoinem Griezmannem. Francouzský mistr světa bude nosit kopačky značky Kipsta, patřící právě Decathlonu, který ohlásil ambiciózní plány ve světě profesionálního fotbalu. V Česku se ambasadorem značky, která je tady známá především jako prodejce vybavení pro hobby sportovce, stal Milan Petržela. Jaký vliv to bude mít na trh s kopačkami v profesionálním fotbale? Proč v tomto odvětví už několik dekád dominují především Nike a Adidas? A jak se řeší konflikty kontraktů mezi hráči, kluby a fotbalovými značkami? To všechno jsme v dnešním vydání podcastu Livesport Daily probrali s marketingovým expertem agentury The Playbook House Petrem Hercíkem a jen dodáváme, že tahle epizoda rozhodně není placenou reklamou.
Jediný denní sportovní podcast v Česku. Expresní formát, netradiční témata, exkluzivní hosté.
Každodenní porce sportovních informací pro ty, kterým jen výsledky nestačí.
YouTube: https://flashsco.re/3ZP9lhO
TikTok: https://flashsco.re/3ZLh7cA
Instagram: https://flashsco.re/3PM5duj